Microsoft mizeaza pe reclame agresive pentru Windows Phone
Pe sistemul „daca produsul tau nu e suficient de impresionant incat sa se vanda singur demonstreaza ca este mai bun decat al concurentei pentru a se vinde din inertie”, Microsoft incearca o noua strategie de marketing pentru Windows Phone, intitulata You asked. We listened.
Windows Phone e departe de a face valuri printre posesori de terminale cu iOS sau Android, dar este placut sa vezi ca Microsoft macar constientizeaza problema si incearca o noua abordare a conceptului de marketing. Noile reclame, pe langa faptul ca sunt extrem de agresive – desi e greu sa apreciezi daca sunt realizate cu bun gust – cu siguranta sunt de impact.
Cu o campanie intitulata Smoked by Windows Phone, Microsoft va bombarda mai multe website-uri cu clipuri prin intermediul carora va incerca sa demonstreze performanta remarcabila a noilor terminale cu Windows Phone. Desi pe partea de popularitatea a sistemului de operare Windows inca nu are probleme, in ceea ce priveste platforma Windows Phone doar o gandire ,,outside the box” mai poate fi salvatoare.
In plus, si cele cateva procese prin care Microsoft acuza Flickr ca arata precum SkyDrive sau prin care Joe Belfiore de la Microsoft anunta ca in iOS 5 sunt introduse elemente din Windows Phone, toate sunt planuite pentru a aduce din nou in fata compania Microsoft.
Personal, nu cred ca mai traim intr-o lume guvernata de specificatii sau grade de comparatie, totusi, cel putin in cazul campaniei Microsoft, le urez succes. Din pacate, acum smartphone-urile nu se mai bat in scoruri de test, ci in popularitatea unei interfete bine gandite sau in portofolii de aplicatii preinstalate sau disponibile pentru instalare.